Σίγουρα έχετε προσέξει πως σπάνια πια βλέπετε κάποια διαφήμιση (είτε αυτή είναι στην τηλεόραση, είτε σε κάποιο έντυπο μέσο), που να μην περιέχει κάποια διεύθυνση ιστοσελίδας. Τη σημερινή εποχή κάθε επιχείρηση χρειάζεται την δική της ιστοσελίδα ακόμη και αν δεν ασχολείται άμεσα με το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Το Internet μπαίνει όλο και περισσότερο στην καθημερινή μας ζωή και όσες επιχειρήσεις έχουν εκμεταλλευτεί αυτή την ανάπτυξη έχουν επωφεληθεί. Όλο και περισσότερα σπίτια αποκτούν σύνδεση στο διαδίκτυο και το κόστος απόκτησης μιας τέτοιας σύνδεσης συνεχώς μειώνεται.

Πολλοί χρήστες του Internet το χρησιμοποιούν για να βρουν πληροφορίες για επιχειρήσεις και προϊόντα τους και κάνουν έρευνα αγοράς πριν προχωρήσουν σε κάποια απόφαση.

Φανταστείτε πόσες περισσότερες πληροφορίες θα μπορούσατε να δώσετε στους μελλοντικούς σας πελάτες προσθέτοντας απλά την διεύθυνση της ιστοσελίδας σας στο φυλλάδιο σας και την επαγγελματική σας κάρτα.

Είναι φυσικό σε μια επαγγελματική κάρτα να μην μπορείτε να συμπεριλάβετε όσες πληροφορίες θέλετε και αρκείστε στο να γράψετε το όνομά σας, την διεύθυνση, το τηλέφωνο και το επάγγελμά σας. Προσθέτοντας απλά την διεύθυνση της ιστοσελίδας σας δίνετε συγχρόνως απεριόριστες πληροφορίες στον πελάτη σας.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ :

Ας υποθέσουμε ότι τα παρακάτω στοιχεία βρίσκονται στην κάρτα ενός επαγγελματία που έχει κατάστημα χειροποίητων κοσμημάτων. (Τα παρακάτω στοιχεία είναι πλασματικά)
Παπαδοπούλου Ελένη
Χειροποίητα κοσμήματα
Μακεδονομάχων 35
τηλέφωνο : 555-459032

Τι πληροφορίες αντλούμε από αυτή την κάρτα; Μόνο αυτές.

Αν όμως η κάρτα είχε την παρακάτω μορφή;
Παπαδοπούλου Ελένη
Χειροποίητα κοσμήματα
test-url

 

 

Μακεδονομάχων 35
τηλέφωνο : 555-459032

Τι πληροφορίες θα μπορεί κάποιος να αντλήσει από την παραπάνω κάρτα;
Περιγραφή της επιχείρησης
Φωτογραφίες των κοσμημάτων
Χάρτης της τοποθεσίας της επιχείρησης
Φόρμα επικοινωνίας (για ερωτήσεις, παραγγελίες κτλ)
κ.α

Αξίζει λοιπόν να επενδύσετε στην δική σας ιστοσελίδα!
Γιατί να το κάνουν οι ανταγωνιστές σας πρώτοι και να αποκτήσουν έτσι μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς;