Η σωστή εξυπηρέτηση των πελατών σας δεν είναι υποχρεωτικό να απαιτεί έξτρα οικονομικούς πόρους και χρόνο από το προσωπικό σας. Μπορείτε να εφαρμόσετε στην ιστοσελίδα σας στοιχεία που θα βοηθήσουν τους πελάτες σας να λύσουν τις απορίες τους εύκολα χωρίς να χρειαστεί να επικοινωνήσουν μαζί σας.
Συχνές ερωτήσεις
Συγκεντρώστε μια λίστα με τις ερωτήσεις που σας κάνουν συνήθως οι πελάτες σας και δημοσιεύστε την μαζί με τις απαντήσεις στην ιστοσελίδα σας. Ένα μεγάλο ποσοστό των πελατών σας θα μπορεί να βρει την απάντηση του θέλει χωρίς να χρειαστεί να επικοινωνήσει μαζί σας, κερδίζοντας έτσι χρόνο και για τους ίδιους αλλά και για εσάς και το προσωπικό σας.
Οδηγοί χρήσης – Video tutorials
Ανεβάστε στην ιστοσελίδα σας οδηγούς χρήσης των προϊόντων σας στους οποίους θα έχουν πρόσβαση οι πελάτες σας όποτε το έχουν ανάγκη. Επίσης μπορείτε να ετοιμάσετε οδηγούς σε βίντεο ώστε να γίνουν πιο άμεσα κατανοητά τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν οι πελάτες σας.
Online εξυπηρέτηση
Η online εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να γίνει είτε με ανταλλαγή email είτε με ένα live chat system. Το δεύτερο μπορεί να εξυπηρετήσει πολλούς χρήστες ταυτόχρονα σε αντίθεση με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση που μπορεί να εξυπηρετεί μόνο έναν πελάτη τη φορά.
Συνεχής ενημέρωση
Φροντίστε να ενημερώνετε συνεχώς τους πελάτες σας για αλλαγές στα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας μέσω μιας σελίδας νέων ή ενημέρωσης. Αυτό μπορεί να γίνει και μέσω των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης π.χ. twitter. Οι πελάτες σας θα μπορούν να ενημερώνονται απευθείας πριν χρειαστεί να επικοινωνήσουν οι ίδιοι για να μάθουν νεώτερα για τα προϊόντα σας.